czwartek, 21 lipca 2011

Miesiąc

Jutro mienie miesiąc jak jesteśmy razem. Miesiąc z bajki. W którym spełniały się wszystkie moje marzenia i sny. Na każdym kroku udowadniasz mi że mam dla kogo życia, kogo kochać. Wspólne mieszkanie to był dobry pomysł. Jest świetnie. Mam mojego kotka. Jutro gdybyśmy nie jechali do domów zrobił bym kolacje ze świecami. Ale co się odwlecze to nie uciecze. Już naprawdę nie wie żyłem w miłość od pierwszego wejrzenia. Ale ty mi udowodniłeś że jest. Kocham cię z każdym dniem coraz mocniej. Gdy tulisz mnie trafiam do nieba. Gdy całujesz mnie czuje się jak by wszystkie sny się spełniły. Mam ciebie i kocham cię. Wielkie słowa szybko powiedziane wielkie czyny szybko wykonane. Wiele zmartwieni które były na początku odsunąłeś od  mnie.

Dla cie moje kochanie :* :* :* :* :* :* spełniłeś moje sny. Wyrwałeś z koszmaru w którym tak długo byłem. Ciesze się że cię mam. Ale wiem ile pracy jeszcze mnie czeka ile zmartwieni ale przy tobie czuje że wszystkie przeciwności pokonamy. I zdobędziemy świata szczyt. :* :* :* :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz