poniedziałek, 28 maja 2012

Pożegnanie

Nadchodzi czas pożegnania końca wszystkiego. Niszczy mnie dalej. Już mu przeszkadzam w życiu. Czas zacząć już racjonalnie myśleć. Czemu ja mam się czuć jak coś gorszego. Jak nic nie warty człowiek, brak mi rodziny brak mi wszystkich. Ja jestem winny że nie wyjechałem ja jestem winny tego wszystkiego cały tydzień nie płakałem. Ale dziś chce płakać znów. Znów mi się serce kraje. No wiem nie może patrzeć na mnie. Ja na niego też. Czuje się jak ktoś kto nie potrzebnie istnieje. A nie chce się tak czuci. Nie zasługuje na to. Chyba nie zasługuję a może jestem tak złym człowiekiem. Może ja za dużo od ludzi wymagam.

2 komentarze:

  1. nie ma złych ludzi [poza mną], ale są tacy, którzy na nas nie zasługują lub nie umieją przyjąć daru drugiego człowieka. nigdy nie możemy się dać zdeprecjonować, zatracić własnej godności. o to walcz... a reszta niech się dzieje. może pisane Ci co innego...

    trzymam kciuki i łączę się w cierpieniu. sam zresztą jeszcze dosłownie kilka dni temu chciałem wszystko żegnać... ale... życie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie ma ludzi który są nie dobrzy na wskrosi ale on do dobrych nie należy. Może to moja wina ale mam to w dupie chce żyć i tak będzie będę żył

      Usuń