poniedziałek, 13 maja 2013

Lekkie odświeżenie mojego bloga cz.2 czyli co u mnie słychać

Skoro odświeżamy mój blog muszę opisać co się zmieniło w moim życiu. Powiem szczerze że nie wiele. Jestem po operacji nogi wszystko jest ok. Pracuje ciągle w tym samy miejscu. W swoim opisie zadałem pytanie czy po wyjeździe do UK nie mam już trzech światów odpowiedzi brzmi tak. I co gorsze zamiast połączyć w jedno świat Adama geja i hetero ciągle te dwa światy są rozdarte.

Tak jestem dalej z Gawłem mimo że już coraz bardziej nie potrafimy się do gadać. Dokładnie w zaszłym roku się rozstaliśmy. A potem wrócili do siebie. Część moich znajomych mówi on cię kocha. A części on się nie zmieni. Wiele nas różni. Mimo to ciągle myślę że możemy być razem..

Znajomi i tu mamy problem znajomi z polski oczywiście bo tu oprócz ludzi z pracy nie mam żadnych znajomych. Po prosu się znów zacząłem bać ludzi . A więc żyje tu pracą i moim związkiem co go powali prowadzi do rozpadu.

A no i z czego jestem dumy znów znalazłem czas na czytanie. Choć nie wiem czemu ostatnio interesują mnie książki o tematyce Watykańskiej. To chyba wiana tego że kiedyś chciałem być księdzem. A może temu że ostatnio wyszła trzecia seria serialu Rodzina Borigów. Który szczególnie polecam.

Na koniec piosenka którą ostatnio kocham:


1 komentarz:

  1. Ad. "Część moich znajomych mówi on cię kocha. A części on się nie zmieni" --- nie pozwólcie, by Waszą relację kształtowali inni ludzie ZAMIAST Was... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń