czwartek, 26 stycznia 2012

Chyba mamy trzeci świat mojego życia

Jednak jesteśmy razem. Wiem jest ok namówił mnie na pojechanie do anglii. OK ale dla mnie jest ciężko. Ciężko z jego rodzinom zero uczuć nie da się nic okazać. Jest źle. Źle się czuje co mam powiedzieć. Znalazł prace ja jutro idę na dzień próbny wiem nic z tego nie będzie mój angielski jest do dupy. Ryczeć mi się chce i nic więcej co ja mam zrobić. Nawet nie mam gdzie po płakać. Udawanie przed jego rodziną hetero jest trudne. Nie wiem chce wracać on jest w swoim świecie ja nie. I powiem tak że jak jutro będzie źle to ja wracam.

Jak to przeczytasz kochanie wiec że cię bardzo kocham ale to bardzo. I chce z tobą być ale ja nie dam rady ale chce żebyś był szczęśliwy dopiero teraz widzę że jesteś i nie chce stać na drodze. Wiec kocham cię i to bardzo.

1 komentarz:

  1. kochanie napewno to przetrwamy nie bój się , wiem że łatwo powiedzieć ale wiem że razem damy rade

    OdpowiedzUsuń