niedziela, 1 stycznia 2012

Zestawienie zeszłego roku.

Najważniejsze wydarzenie: Poznanie mojego ukochanego 
Inne ważne wydarzenia: Wyjście z szafy  najpierw mojej kuzynce potem mojej siostrze 
                                     Ukończenie magisterki 
                                     Mieszkanie w tym drugim świecie 


Przeczytane książki: 
  • Patricka Rothfussa - Imię Wiatru
  • Maurice Druon- Królowie przeklęci: Kiedy król gubi kraj
  • Maurice Druon- Królowie przeklęci: Lew i lilie
  • Piekara Jacek - Bicz Boży
  • Maurice Druon- Królowie przeklęci : Wilczyca z francji
  • Maurice Druon- Królowie przeklęci : Prawo mężczyzn
  • Maurice Druon- Królowie przeklęci : Trucizna królewska
  • Maurice Druon- Królowie przeklęci : Zamordowana królowa
  • Maurice Druon- Królowie przeklęci : Król z żelaza
  • Piekara Jacek - Ja inkwizytor. Zły dotyk.
  • Piekara Jacek - Ja inkwizytor. Wieża do nieba
  • Piekara Jacek - Łowca dusz
  • Piekara Jacek - Miecz aniłów
  • Piekara Jacek - Młot na czarownice
  • Piekara Jacek - Sługa Boży
  • Olgi Gromyko - Zawód: Wiedźma
  • Aleksander Rudazow - Arcmag
  • Maurice Druon- Królowie przeklęci: Kiedy król gubi kraj
  • Maurice Druon- Królowie przeklęci: Lew i lilie
  • Piekara Jacek - Bicz Boży

Obejrzane filmy:
  • "immortals bogowie i herosi"
  • "Opowieści z Narni: Podróż wędrowca do świtu"
  • "Jak zostać królem"
  • Burleska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz