czwartek, 12 kwietnia 2012

Prawdziwa miłość

Dziś mam dzień wolny i myślałem o moim związku z Gawłem. Widzę że z mojej winy wiele się psuje. Jestem zazdrosny. Nie chce się usprawiedliwiać ale ciągle nie mogę zrozumieć jak ktoś tak przystojny jak on może mnie kochać. I jak ja go mogę podniecać. No i widzę to że on nigdy nie będzie gotowy do przyznania się otoczeniu że jest gejem. Wiem ja też nie umiem. Ale tu w Anglii miało być inaczej mieliśmy żyć otwarcie. Już chyba o to prosić nie będę. Ostatnio miałem wiele wątpliwości co do nas. Wiem że i on też. Tak to bywa ciągle się kłóciliśmy. Ale wciąż jesteśmy razem i to chyba najważniejsze. Dziś znalazłem to na demotywatorach:

Może to i prawda. Mam nadzieje że mimo trudności przetrwamy to co złe i będzie nas czekać to upragnione szczęście. Coś sobie przypomniałem czytałem ten post: http://zapiskigeja.blox.pl/2012/04/Milosc-dla-gejow.html#ListaKomentarzy . I pomyślałem że autor ma słuszną racje miłość wśród gejów jest trudniejsza. Nawet nie wiecie jak bardzo trudniejsza.

4 komentarze:

  1. A wyobraź sobie, że jeden z Was jest wyoutowany, a ten drugi ciągnie tego pierwszego w dół. To jest dopiero sytuacja. Może lepiej żyć póki co w ukryciu, a dopiero jak obaj zdecydujecie, że jesteście na to gotowi, by się ujawnić?
    Przyznaję rację, miłość pośród gejów jest trudniejsza. Choćby przez ten coming out.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mógłbym i ja czytać Twój blog, Jedenasty? Niezależnie od odpowiedzi, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Blog jedenastego nawet ja nie czytam bo nawet dla mnie jest teraz zablokowany

      Usuń
  2. Coś mi mówi,że lepiej walczyć niż trwać, czyli brać na trwanie/przetrwanie.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń