poniedziałek, 20 czerwca 2011

Mówią mi !!!!!!!

Mówią mi !!!! Zmień nastawienie!!!!

Czy tak łatwo to zrobić po tylu porażkach. Po nie udanym związku. Po tylu nie szczęśliwych dniach i nocach. Nie wiem czy potrafię. Ale staram się z każdym dniem. Tak Tymon staram się z każdym porankiem dążyć do doskonałości. Przestać być czarnowidzem!!!! Ale też nie mogę zamknąć się takiej zbroi jak ty bo nigdy nic nie poczuje więcej oprócz samotności. Tak Tymon wiem że powinienem powinienem nie przejmować się ludziami bo są fałszywi. A szczególności my geje. Ale jak nie umiem żyć bez ludzi.

Miej na nich wyje...!!!

Nie umiem. I to nie ma sensu. Bo umieć nie będę.

Zacznij mieć dystans do związku!!!!

Oj tego to ty sam nie potrafisz. Nikt z nas nie potrafi każdy chce być kochany!!!!! A w tym bagnie każdy z nas chwyta się brzytwy żeby nie utonąć.

Nie rób głupstw!!!!

Sam je popełniasz wiesz o tym. A moim największym było ukrywanie się kłamanie co nie jest w mojej naturze. I się z nią kłóci.

Podsumuje. Zmieniam się nie znałeś mnie wcześniej. Znasz mnie rok. Byłeś jedynym uczciwym gejem. Z tobą mi się gada jak z nikim umiesz mnie zmotywować do działania. I za to jestem ci wdzięczny. Motywujesz mnie na każdym kroku. Wiem jestem trudną osobą. Dziwię ci się że ze mną wytrzymałeś. Dziwię się że mnie lubisz i szanujesz. Ale cieszę się że kogoś takiego mam. Że mam ciebie jako kolegę (przyjaciela). Chętnie bym ci dał buziaka w policzek jak bym nie wiedział że dostane za to manto :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz