piątek, 17 czerwca 2011

Nowa znajomość!!!! Z poza środowiska.

To jest ciekawa historia. Nie sądziłem że się coś takiego stanie. Marcina poznałem na rozmowie kwalifikacyjnej w pewnej firmie. Ale to tylko z widzenia. Potem zostaliśmy zaproszeni na dzień próbny. No i z gościem super mi się gadało obaj zrezygnowaliśmy z pracy w tej firmie nie ważne czemu. Ale kontakt się utrzymał pisaliśmy na gg. On też nie mieszka w Krakowie. No i w tym tygodniu się przeprowadził. Ale zanim to zrobił stwierdziłem powiem mu kim jestem. Bo trudno budować jaki kolwiek relacje z człowiekiem. No i nic się wielkiego nie stało już drugi dzień widziałem go. Spędziliśmy wieczór na gadaniu jeste to wielka dla mnie odskocznia od gejów bo mnie już nudzi to co oni mają w głowach a raczej główkach. Ciesze się że go poznałem i że tak to się potoczyło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz