piątek, 4 lutego 2011

Wywiad z moją duszą !!!!!

Czym jest dla ciebie miłość???

Miłość jest dla mnie czymś najpiękniejszym w życiu. Nie umiem tego określić. No w końcu nie jestem filozofem. A najwięksi nie potrafili tego określić czym ona jest. Chemicy mówią o chemii ale ja osobiście w to nie wieżę. Bo chemia trawa przez pewien czas a miłość pozostaje. Ona umie się zmieniać. Ona przetrwa wszystko. Ale a ta prawdziwa. Bo ta którą ja zwykłem nazywać zauroczeniem przemija. A więc reasumując miłości dla mnie jest sensem życia. Dawaniem czegoś drugiemu człowiekowi czegoś tak wielkiego i ważnego że jego życie się dopełnia. Tym jest dla mnie miłość.

Powiedziałeś o zauroczeniu jak to u ciebie jest zdarzyło się że pomyliłeś się i zauroczyłeś tylko a z tego nic nie wyszło???

Jestem tylko człowiekiem i co ludzkie nie jest mi obce. Powiem że zażyło mi się wile razy starłem się nie cierpieć z tego powodu ale nie wychodziło. W zeszłym roku szczególnie w październiku to się zażyło wiem że jak by on chciał się po starać  to bym się stworzyć z nim związek. Przekuć to w miłość ale cóż nic nie wyszło. A co do drugiej strony też tak było. Kilku się zauroczyło we mnie. Ale zawsze staram się żeby nie cierpieli nie smucili się. W końcu to  nie odrzucenie po prostu nie pasujemy do siebie. Zdarza  się. Najważniejsze żeby taka osoba nie czuła się wykorzystana i upokorzona. Bo tego nie jestem wstanie przetrwać mnie to boli a tego nie jestem w stanie znieść. Ale z zauroczeniem trzeba uważać.

Dlaczego trzeba uważać z zauroczeniem????

Po pierwsze to nie miłość jeszcze choć może się przerodzić w nią z czasem. Ale na nią potrzeba czasu zgrania dusz a nie hop siup już cie kocham i tak będzie zawszę a to zawsze zmienia się na dwa może trzy tygodnie. Po drugie zauroczenie jest jak letnia burza może być spokojna po grzmi po pada trochę i przejdzie. Ale może też przerodzić się wielką nawałnic i zniszczyć wszystko co stanie jej na drodze. Taką burzę mamy w sercu i duszy więc może ona zniszczyć nas.

A sex????

Sex to dopełnienie miłości. Tak ale jesteśmy tylko ludziami czasem niestety kierujemy się rządzami pół biedy jak nie mamy nikogo. To już może się zdarzyć. Ale jak z kimś rozmawiamy dajemy mu nadzieję to już jest wstrętne. A w śród nas gejów częste. Ostatnio usłyszałem od jednej osoby ja się nie umawiam na byle sex ja muszę wiedzieć że będzie dobry. Tak sex bez związku nie jest dobry z prostej przyczyny to tylko spuszczenie się i nic po za tym. Potem zawsze czegoś brak czujesz nie dosyt. Co zaliczałeś fajnego faceta??? Co z tego. I tak wcześniej czy później poczujesz się szmatą. A jak nie to znaczy że jesteś pusty. 

A więc sex tylko w związku???

Tak. Tylko w związku. Bo on dopełnia miłość. On sprawia że czujecie się jak dwie połówki tworzące całość. Takie jest moje skromne zdanie.

A portale randkowe dla gejów co o nich sądzisz???

To narzędzie do poznania ludzi. Trzeba wyrobić sobie pewien dystans do nich. Ja sam mam z tym problem. Ale on mają służyć temu żeby się poznać nic więcej. Pierwsze spotkanie to nie randka. Drugie też. Wiadomo czasem chcesz kogoś pocałować chcesz przytulić. W tym też trzeba się zgrać. Do tego są spotkania. Po kilku kilkunastu spotkaniach ja się wam fajnie gada spaceruj. Jak ciepło tej drugiej osoby się jak się przytulacie sprawia że jest wam dobrze. Jego pocałunek jest czuły. Można sobie zadać pytanie może spróbujemy stworzyć związek. Ale tu też jest potrzebny czas. Nic za szybko. Ale tu też jest potrzebne kilka zasad.

Jakich zasad???

Po pierwsze nie umawiasz się z nikim innym oprócz kolegów. Bo koledzy są ważni. To buduje zaufanie. Po drugie niech ci do głowy nie przyjdzie zdrada bo ona wyjdzie na jaw szybciej niż myślisz. I po trzecie dla mnie chyba najważniejsze szczerość wszystko sobie mówicie. Jak nie jesteście pewni. To jest dla mnie ważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz