czwartek, 3 lutego 2011

Doskonałość a miłość

       Jak to jest my geje dążymy do doskonałości. Często rozważam to pytanie Jesteś zadbany??? Tak jestem co dziennie umyty uczesany, ubrany tak jak mi się podoba. Ale niestety nie o to tu chodzi Zadbany!!!! Znaczy co innego znaczy jesteś chudy masz markowe modne ciuch nie masz żadnych syfów i inne. Ale głównie chodzi o budowę ciała. Piękny wysportowany nie jestem. Niestety nie jestem zawsze będę misie a ja dla niech nie mam zamiaru się zmieniać. Tak odchudzam się ale tylko dlatego że moje zdrowie mnie do tego zmusiło. Po za tym zadbany to znaczy nie palący niestety palę. To znaczy nie jestem zadbany według norm w tym środowisku. No nie będę wyglądał nigdy jak Dawid Michała Anioła.
      Co lepsze ja wiem i wszyscy wiemy że ci którzy się szczycą pięknym ciałem za 25 lat będą wyglądać gorzej niż ja teraz. Po za tym ci którzy szczycą się tak pięknym ciałem są puści jak nie wiem. Szukają seksu i nic po za tym. Szczęścia nie umieją dostrzec choć by je mieli przed nosem.
       A jeszcze jedno dążenie do doskonałość prowadzi do dyskryminacji ludzi chorych. Nie mówię tu o tobie zagubiony książę. Ale ogólnie. Właśnie poznałem gościa który ma problem ze zdrowiem problem którego się boją wszyscy nie mówię o HIV ale o czymś co może nas też spotkać. Nie wiem czemu ale jak ktoś jest chory zawsze jest bardziej uczuciowy i umieją kochać co w tym środowisku rzadko się zdarza.
      Zadacie pytanie czy był bym stanie żyć i kochać osobę chorą. Tak był bym wstanie. Jak by była umierając wiedział bym że czeka mnie ból. Ale jak bym kochał to bym cieszył się każdą chwilą z nim. Czemu proste ja sam nie jestem zdrowy. Doprowadziłem do nad ciśnienia żylaków. Jestem w grupie ryzyka raka. Nie wiadomo czy zakrzepica się u mnie nie rozwinie. Tak że nie wiem czy moje dni nie są policzone. Każdego to czeka każdy ma tak że jego dni są policzone od dnia narodzin zbliżamy się do dnia śmierci.
      No ale czego się spodziewam jak wszyscy szukają doskonałości fizycznej i nie umieją kochać po prostu nie wiedzą czym jest ta miłość której szukają. Czym jest szczęście które miłość niesie. Bo ideałów nie ma i nie będzie. Każdy z nas ma jakieś wady. I w miłości chodzi o to że te wady sprawiają że ktoś jest piękniejszy.
Dlatego dla mnie ważny jest charakter uroda zdrowie jest dodatkiem. Mogą być ale ich nie muszą.
      No ale patrzą wszyscy na to jak ktoś wygląda. Tak patrzą i mówię kocham cię ale nie wiedzą co to znaczy nie wiedzą że miłość rodzi się długo tak jak przyjaźni. Na tym polega błąd mówimy kocham jak dzień dobry nie nie trzeba umieć kochać żeby zrozumieć. Ale większeść nie potrafi tego. Ale znacie mój stosunek do tego jest w starszych rozważaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz