wtorek, 15 marca 2011

Zmiany!!!! Czy znalazłem to czego szukałem???? Czy coś z tego będzie????

Dawno mnie nie było. No ale tak to bywa że nie ma się czasu. A wiele się zmieniło w tym czasie w moim życiu prywatnym. Poznałem kogoś. Kogoś kto szybko stał się dla mnie skarbem ale mam wiele wątpliwości.

Misiak jest boski jak by dla mnie podobno on też coś czuje do mnie. Ważne podobam się mu. Ale czy na pewno??? Czy na 100% jesteśmy sobie pisani??? Czy pasujemy do siebie. Najgorsze jest to że jak pokocham go całkiem choć to chyba już się stało i on stwierdzi że to nie to że nie kocha to ja nie wiem co zrobię boje się tego jak nie wiem. Bo chce żyć czuje że mam dla kogo to robić. Ale jak nic z tego nie będzie to mi się nie będzie już chciało będę chciał umrzeć.

Po za tym jesteśmy daleko mieszkamy daleko wiem na początek związku to ok ale jak mi nie wyjdzie jak ja nie umiem pracować??? Jak mi się nie uda znaleźć jakąś pracę on mnie nie będzie chciał. Jak nie zadam obrony jak nie napisze pracy mgr???? Co będzie on z głupkiem nie będzie chciał być. Nie wiem już nic nie wiem. Życie jest takie trudne a ja sobie nie radzę z nim. Mnie jest potrzebny ktoś kto mnie do niego zmusi każe mi się rozwijać bo tak to stagnacja.


Najważniejsze jest to że kocham i to bardzo. Najważniejsze że chce z nim być. Że chce kochać i być kochany. A tak czuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz