niedziela, 20 marca 2011

Kochać cię




Kochać Cię to mieć w sercu cierń 
I go z bólem czuć co dnia 
Boli mnie każdy krok, każda myśl
Noszę w sobie ją co dnia 
Jak mam z serca wyrwać Cię
To jak przestać żyć i nie wiedzieć co to strach 
Może czas by ten cierń zakwitł w nas

Chcę Ci tyle dać 
Chcę byś mnie miał
Nie może nam się nic już stać 
Nie jesteś sam 
Nie może nam się nic już stać, stać 
Już czas, dziś 
Otwieram się i chcę byś był
Chcę byś tu był 
Nie mogę Cię zapomnieć

A noc i zło niech śpi, niech drży (aha) 
A Ty już chodź, już bądź, już śnij 
Dziś nie boję się 
Wziąć tego co jest dobre 
Dziś nie boję się 
Bo kochasz mnie Ty

Chcę Ci tyle dać 
Chcę byś mnie miał
Chcę byś mnie miał 
Bo kochasz mnie Ty 
Nic nie może się stać 
Nie jesteś sam 
Nie jesteś sam 
( x4 )



Oby było tak w


 tej 


piosence mój 


misiu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz