sobota, 19 marca 2011



Strzał prosto w serce
i ty jesteś winna
kochanie dałaś miłości złe imię

uśmiech anioła jest tym co sprzedajesz
obiecujesz mi niebo, potem przyjmujesz mnie do piekła
łańcuchy miłości trzymają mnie
kiedy namiętność jest więzieniem, nie możesz uwolnić się

jesteś naładowanym pistoletem
nie ma ucieczki
nikt nie może mnie uratować
szkody są zrobione

Strzał prosto w serce
i ty jesteś winna
dałaś miłości złe imię
gram moją rolę i ty grasz swoją grę
dałaś miłości złe imię
dałaś miłości złe imię

maluje się twój uśmiech na wargach
krwawią czerwone paznokcie na koniuszkach palców
marzenia uczniów, grałaś nieśmiałą
twój naprawdę pierwszy pocałunek był twoim pierwszym pocałunkiem na do widzenia

jesteś naładowanym pistoletem
nie ma ucieczki
nikt nie może mnie uratować
szkody są zrobione

złe imię
dałaś miłości
dałaś miłości
złe imię
dałaś miłości
dałaś miłości
złe imię

Czy moje życie i związki przestaną przypominać te piosenkę :( Czy w końcu będę wiedział na czym stoję??? Chyba nigdy zawsze będzie to dziwna gra w czasie której musze ocalić jak najwięcej z mojego serca co w cale nie jest łatwe :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz