niedziela, 10 kwietnia 2011

Cudowna noc ale do czasu

Co mi jest??? Nie wiem czy ja nie mam serca już??? Zachowuje się jak dziecko??? Czy ja sobie miejsca na tej ziemi nie mogę znaleźć. Byłem w klubie gejowskim. Bawiłem się jak nigdy do czasu. Znajomi się wygłupiali się i bawiliśmy się. A ja się poczułem jak nic nie warty człowiek. Ludzie do nich podchodzi ale na mnie patrzyli tym wzrokiem mówiącym "Co ty tu robisz paszczecie"  Moi znajomi tego nie zauważali ale ja tak. Jeszcze te wygłupy. Przypomniała mi się szkoła i poniżanie mnie. Takiego doła chciałem że nie wiem co robić. Nie spałem całą noc ale już nie usnę. Najgorsze że między dwoma znajomymi za iskrzyło. A na jednym mi zależało jak mnie przestali zauważać to już miałem dość. Tymon widział i o oni widzieli że jestem zły nie byłem w stanie tego ukryć. Ukryłem tylko tyle że nie rozryczałem się a miałem ochotę. Chciał bym żeby się im udało ale czułem zazdrości że to nie ja. Zły jestem!!!! Byłem nikim i tak czuje że jestem dalej nikim. Muszę to wyrzucić z siebie. Czemu ja się oszukuje że coś takiego jak ja ktoś pokocha. Nikt mnie się nie da pokochać. I tyle. Życie jest beznadziejne. Muszę zniknąć ukryć się. Zamknąć się w sobie. Ja nie dam rady. Moje serce tego nie wytrzyma albo raczej nie wytrzymało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz