wtorek, 12 kwietnia 2011

Geje nie idą do nieba :(


Tak mi wczoraj powiedział kolega nie chciałem się z nim zgodzić. Niestety miał racje. Geje nie czeka niebo!!! Niestety ani to niebo po śmierci. Ani to niebo na ziemie w ramionach innej osoby w miłości. Niestety taka prawda. Długo musiałem sobie to uświadamiać. No ale cóż zrobić muszę po prostu żyć dalej. Na tym z nie najlepszych światów. I starać się samemu stworzyć niebo na ziemi :)


Ogłaszam koniec smutku :) ogłaszam koniec szukania :) jak mi ktoś powiedział miłość nie jest warta tego co robimy nie jest warta tego jak się rozdajemy na prawo i lewo. Nie warto jest dla niej poświęcać swoich marzeń . A ja to robiłem. Samotność :) tego mi chyba już brakuje.
Koniec z profilem na fellow :) koniec z gg tylko dla gejów :) powrót mnie :) Wracam na dobre do siebie do swojego życia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz