piątek, 10 lutego 2012

We Found Love

Czy ja mam się dalej smucić. Niestety tak jest źle i nie wiem co robić. Myślę nad tym wszystkim ciągle co mnie otacza. Nie będę się smucił. Nie wolno mi mam coś ważniejszego od pracy i od pieniędzy mam tego jednego jedynego. Kocham go i to mi do szczęścia wystarczy. Tak to już bywa jak się ma szczęście w miłości nie wychodzi człowiekowi w innych dziedzinach. Tylko ciągle mam opory jak możemy sobie poradzić w Krakowie było łatwiej. Mieliśmy pomoc z wielu stron od przyjaciół po rodzinę. No ale jak powiedziała kiedyś polska noblistka nic dwa razy się nie zdarza. Zapłacimy za ten kosztowny błąd. Do puki jesteśmy razem do tego momentu jest dobrze.


Tak ta piosenka mówi o nas znaleźliśmy miłość. Dla mnie ona jest ważniejsza od diamentów i wszystkich skarbów na świecie. Co ma być to będzie byle by być u twojego boku. I cieszyć się  z tobą albo smucić. To senes mojego życia. Po prostu kocham cię .......... .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz