wtorek, 21 lutego 2012

Rocznica

Jutro mija siedem miesięcy jak jesteśmy razem. I chyba czas podsumować je jakoś. Były one bardzo ciekawe. Najpierw poznanie. Dla mnie miało być to ostatnie spotkanie z kimś z branży. Nie robiłem sobie nadziei na to że w końcu poznam kogoś kto może mnie pokocha. A tu on poznaliśmy się pod Barbakanem.Potem spacer po Krakowie. I coś zaiskrzyło. Tak bardzo że straciłem głowę dla niego. Szybkie decyzje i w niecałe trzy tygodnie mieszkaliśmy razem. Szukaliśmy pracy wiadome ja miałem jeszcze te magisterkę do skończenia. Wakacje były przepiękne. On pracował ja miałem ciągle z tym problem. oj były to szalone  wakacje. Pod koniec ich zaczęliśmy poszukiwanie nowego mieszkania. I w ostatniej chwili nam się to udało. Oczywiście ja jak zawsze leni i moja praca mgr była na ostatnim miejscu. Wrzesień przyniósł pewne problemy w naszym życiu ale mimo to przetrwaliśmy pierwszy kryzys. Potem zakradła się monotonia w nasze życie. Zaczęliśmy imprezować ze znajomymi. Aż tu nagle zbliżył się koniec roku. Święta jak osobno co dla mnie było trudne. Ale za to sylwester był cudowny mimo że ... a mniejsza z tym nie warto pamiętać. W sylwestra dostaliśmy propozycje wyjazdu za granice do pracy i jak cały czas w naszym związku szybka decyzja i jedziemy. I tak wylądowaliśmy za granicą. A no nie powiedziałem w tym czasie przed wyjazdem zdążyłem się obronić. I to też jego zasługa bo on mnie motywował. Co do wyjazdu nic nie wyszło tak jak powinno. No może taki plus z niego że on jest pewny miłości, ja jej byłem pewny od drugiego tygodnia. Co teraz nie wiem nie umiem powiedzieć wiem że nie jest dobrze ale jak to przetrwamy to .... tego nie wiem nie wiem co nam niesie los. Wiem jedno że cokolwiek nam niesie data 22.06.2011 będzie dla mnie bardzo ważna.

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem , co z tą datą, bo jakoś nie pasuje mi do tekstu.Tym bardziej,że dawno minęła.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi jest prosta skoro miała być rocznica 22.02 to to 22.06.2011 to data kiedy się poznaliśmy.

    OdpowiedzUsuń