piątek, 14 stycznia 2011

Czemu założyłem ten bloga

Nie wiem sam, dlaczego to robię. Myślę, że przez samotność, która mnie dręczy. Przez zmiany, jakie nastąpiły w moim życie. A w 2010 roku wiele zrozumiałem wiele przeżyłem po raz pierwszy w życiu może, choć tu się podzielę z kimś tym, co się dzieje dla części będzie to może nie zrozumiałe, że nie powiem prosto o wszystkim, ale jeszcze nie umiem. Nie umiem tego powiedzieć prosto mojej rodzinie a co dopiero na forum publicznym. Muszę powiedzieć jedno od tego roku widzę światełko nadziei w moim życiu. No nie zawodowym, bo tu jest coraz gorzej. Ale o tym nie za bardzo chce pisać.

Może, choć tu będę umiał się przyznać, kim jestem naprawdę. Wiem potrwa to chwile. Bo sam przed sobą nie umiałem się do tego przyznać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz