środa, 19 stycznia 2011

Moje zauroczenie

Powiem tak od wczoraj jestem w tym drugim świecie spędzę tu jakiś czas. Jak się uda to może się zaczepię na zawsze. Choć w to wątpię bo marne szanse na to widzę :( Ciesze się że spotkam się ze znajomymi :) Bo to dla mnie ważne. Wiem nie mam w tym momencie nikogo na oku choć szczerze jest taki jeden słodki. Ale i nie bezpieczny. Choć on chyba mnie traktuje jak namolnego gościa ;( Większość mówi próbuj z nim. Część nie on sprowadzi na ciebie same problemy. A czy mogę mieć więcej problemów niż mam chyba się nie da. Ale chce go jeszcze raz spotkać i chce się przekonać czy jego usta tak smakują jak wyglądają, czy jego dotyk jest tak delikatny jak mi się wydaje. O rany chyba się zauroczyłem w nim a to nie dobrze nie będę umiał zachować dystansu. Co poradzę jest słodki nie mój ideał ale jest super.

Chciał bym żeby w końcu znalazł kogoś takiego żeby mnie kochał i ja jego jak na tym filmie. 



Czy znajdę???? Myślicie na pewno ale ja w to wątpię. :( Świat geja nie jest taki prosty i po układany jak Heteryków nie nie to nie takie proste niestety.

1 komentarz: