piątek, 21 stycznia 2011

Nareszcie dobry nastrój

Nareszcie czuje się wolny, nie sprawdzam czy komuś się spodobałem. Nie piszę z nowo poznanymi którzy i tak mnie oleją bo ciągną po dwie sroki za ogon. Nareszcie jest dobrze czuje się zadowolony znów wraca pozytywne nastawienie do życia. Bo nie uczestnicz w tym targu niewolników na portalach randkowych. Nie robię sobie nadziei.
Wczoraj spotkanie z Jedenastym dziś z Tymonem, Fajnie tak spotkać się z ludźmi z którymi można po rozmawiać. Nie trzeba czuć presji wyjdzie nie wyjdzie. Jest to odprężające. Udało mi się podładować akumulator. Jeszcze trochę i może wyleczę swoją duszę i serce. Po za tym to miasto pełne historii pełne zabytków samo w sobie daje mi siłę. Ciesze się!!!!
Ale były wczoraj nie miły incydent pieniek się na mnie obraził  przez słodkiego. Dziś też był jeden. A co dziś no dziś Cyziek się odezwał. Ten który chce coś budować ale nie wie sam. W końcu przyznał że tęskni za mną może poczekać jeszcze tydzień a właściwie musi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz