wtorek, 18 stycznia 2011

Życie geja

Wiecie życie geje nie jest proste. Wręcz powiem jest cholernie trudne. Najgorsze jest to że w małych miejscowościach jest to całkiem nie akceptowane. Chcecie wiedzieć czego mi brak w związku z facetem???? Tego że nie mogę z moim ukochanym iść za trzymając się za rękę, przytulić się, po całować w miejscach publicznych. A najgorsze jest to że nie będę mógł nigdy przedstawić swojego wybranka rodzinie. Choć pewnie to zrobię ale wiem że nigdy tego nie zaakceptują.
Choć może najgorsze w tym wszystkim jest to że w naszym środowisku jest trudno znaleźć prawdziwą miłość. To jest trudniejsze niż znalezienie pracy w tym kraju. Jak się znajduje kogoś kto cię by można było pokochać to nie pasujecie do siebie. No ale cóż w końcu większość mówi Kocham bez zastanowienia.  W tym środowisku to słowo już jest stosowane jak dzień dobry. Są też ludzi który mówię kocham cię ale udowodnij mnie że ty mnie kochasz i wiecie co to znaczy....... No ale nie będę wyjawiał wszystkich wad środowiska do którego ja należę.
Bo według mnie te zachowania wiążą się głównie z homofobią jaka panuje w Polsce.  Z tym że nie można zalegalizować takiego związku. Co by zmniejszyło ilość zdrad.

Tyle moich przemyśleń. Teraz powiem coś co mnie boli. Jest taki jeden bardzo fajny. Chce coś ze mną budować ale nie wiem co????  Tylko że nie jest ani trochę romantyczny. Nie interesuje go co robię i czego pragnę. Wiem żeby stworzyć związek musimy się postarać ale ja się staram a on nie!!!! Ale mniejsza z tym. Jakoś to będzie. Trzeba spróbować. Ale raczej to nie ten jedyny.

Motto muzyczne na dziś:  Miłość uskrzydla uczy latać za tobą pójdę w ogień lub na koniec świata
        DKA - Tylko Ty kochanie
Polecam te dwa filmy :) zrobiły na mnie wielkie wrażenie
1. Shank (2009)
2.Shelter (2009)

1 komentarz:

  1. Tak to teraz czytam i wydaje mi sie ze to co piszesz nie jest do konca przemyslane,bo widze balagan w myslach. Troche jest w tym prawdy,ale i troche politowania. Ja mam faceta którego kocham i nie chce chodzic z nim za reka i calowac sie w miejscach publicznych,dla samego mnie jest to nie zbyt smaczne... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń