wtorek, 25 stycznia 2011

Mity i prawdy o gejach. Naszych związkach i miłości.

Motto dnia : "Jest wielu ludzi na świecie, którzy powiedzą, że Ci się nie uda albo że nie możesz... a Ty powinieneś się odwrócić i powiedzieć im tylko - No to patrzcie !" ;)

       Dalej mi nie idzie pisanie pracy mgr nie wiem co mnie blokuje. Ale o tym może nie dziś może dziś moje przemyślenia na temat miłości i samotności. A więc w naszej społeczności jest tak jak nie chodzisz do klubów nie jesteś na portalach randkowych to nie ma szans na odnalezienie kogoś. Bo przecież gejów nie widać w normalny dzień na ulicy nie odróżnisz ich od hetreków. Są niektórzy którzy twierdzą że się da że po wyglądzie i stylu ubierania. Ale to brednie ktoś nosi szalik od razu gej nie prawda. Ktoś się zachowuje trochę inaczej też gej nie nie tak to nie działa. Obalę pierwszą prawdę jestem gejem a całe życie nie nosiłem szalika.
       A pro po wczoraj słyszałem że opinie hetero że techno jest muzyką gejowską nie to też nie prawda znam ludzi którzy słuchają techno a są hetero właśnie wśród gejów mało kto słucha tej muzy no ja słucham. Nie ma muzy która jest gejowska. Znam gejów słuchających wszystko od klasyki, pop, rock, metal, techno po prostu wszystkie gatunki muzy.

 
       A więc wrócimy do spotkani. Z trudność w poznaniu się poznajemy się przez portale i na imprezach. Mały odsetek poznaje się w inny sposób. Najgorsze jest to jak ktoś kłamie udaje kogoś innego na gg niż jest nosi maskę. Potem dajmy na to spodobał ci się. Wydaje się super ale maska na nim cały czas jest. I on tylko szuka jak się z tobą przespać. Nie mówię o lodach to się zdarza nie uważam tego za wielki błąd spotykacie się 2-3 tygodnie można posunąć się do oralu. Choć nie zawsze trzeba. Ale dzięki temu można odkryć ukryte intencje.  Choć też uważam że to za szybko. W ogóle my geje mamy manie szybko poznałem go dziś jutro jest moim chłopakiem za 2 tygodnie płacze bo mnie kopnął bo dostał to co chciał. Za szybko to wszystko nie poznajmy się dobrze a już mówimy wzniosłe słowa już przysięgamy.
       A co do wzniosłych słów Kocham u geja to zauważyłem jest jak Dzień Dobry wiem poznajesz kogoś zauroczył cię podoba ci się. Ale to tylko zauroczenie ono nie jest miłością ono nawet nie prowadzi do miłości to tylko chemia która nas oślepia nie widzimy wad tej osoby widzimy same zalety. Ale od razu mówimy kocham cię miś i tak zostanie nie raz na pierwszym spotkaniu.
       Jak mawia mój kolega miłość rodzi się długo i w bólach całkiem popieram. Dlatego lepiej powiedzieć podobasz mi się. Ale słuchaj słowo kocham usłyszysz jak będę pewny. Jak się poznamy. Dopiero w tedy poznasz wartość tego słowa jak poczekasz na nie. Jak będziesz widział ile pracy włożyłeś w stworzenie związku. To poczujesz ile szczęścia daje ci miłość. I ile warte jest słowo kocham.
       Najgorszym objawem jest to że się jesteśmy w stanie zauroczyć obrazem osoby która maluje go przez gg lub inny komunikator. Świat wirtualny daje nam taką możliwość stworzenia wirtualnego siebie całkiem innego niż w realu. A potem osoba która się zakochuje w tym wirtualnym obrazie ciebie nie widzi twoich wad  i to prowadzi do katastrofy.
       Teraz zapytacie a co z ludźmi którzy szukają seksu nic więcej. Można ich poznawać. Można się w nich zakochać ale trzeba trzymać dystans. Trzeba uważać nie dać się do łóżka zaciągnąć. Oni też umieją kochać i być wiernymi. Z reguły takie ich zachowanie wynika z tego że przeżyli traumatyczny związek. No nie wszyscy oczywiście.Są też tacy którzy po prostu sex z byle kim traktują jak sport. Ale oni nie zauważyli że ich to niszczy nie w sensie fizycznym czy chorób ale w sensie psychicznym głównie. Jak się nie opamiętają że to nie jest sposób na znalezienie miłości to skończą samotnie.



       Zakończę tak każdy z nas wcześniej czy później spotka swoją wielką miłość. Każdy trzeba tylko obserwować poznawać ludzi. I do wszystkiego mieć dystans. I nie traktować każdego poznanego geja jak potencjalnego chłopka choć może z czasem stanie się nim któryś. Ale na wszystko potrzebny jest czas.
       A co do seksu??? No nic co ludzkie nie jest mi obce!!! Ale nie za często i nie z byle kim!!!

2 komentarze:

  1. Że też nikt wcześniej nie podziękował Ci za ten post. Cóż, ja dziękuję Ci bardzo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może coś w tym jest, chociaż nie wiem :) mnie to nie dotyczy...tak to jest gdy się ma niemiłe pamiątki po trądziku :) jakoś nie chcę mi się wierzyć że ktoś chciałby chłopaka z takim czymś a dlaczego? Z jeden prostej przyczyny, facet to facet i zawsze leci na wygląd ;p nie wierzę w czystą miłość dwóch chłopaków ;p to po prostu bzdury i tyle ;p

    ale artykuł ciekawy tyle że jakoś nie oddaje rzeczywistości a jest marzeniem autora chyba ;p

    OdpowiedzUsuń