niedziela, 30 stycznia 2011

Czy wrócić do poszukiwani????? Nie wiem.

Dziś powiem szczerze cyziek okazał się takim samym hu... jak inni. Misiem jestem dla niego jak potrzebuje transportu nic po za tym. Znów zastanawiam się nad powrotem nad portale randkowe. Ale nie wiem coś mnie blokuje nie wiem co jest. Jak wrócę na innych warunkach niech inni do mnie piszą mam gdzieś wszystko. Nie chce znów wpaść w tą całą sieć podniecać się tym że ktoś się odezwie i że chce mnie poznać. Obiecuje sobie to w końcu nie mam zamiaru zakochiwać się w nikim nie myślę już czuć tego uczucia mam nadzieje że nie całe dwa tygodnie starczą żeby to w sobie wyrobić. Dystans, dystans najważniejsze bo można zwariuje.



Ostatnio byłem na moście w pewnym mieście. Na którym wile zakochanych par wiesz kłódki świadczone o miłości wiecznej. Chciał bym żeby moja zawisła tam.

1 komentarz:

  1. Nie wracaj jeszcze. Skończ to nad czym pracujesz, żeby nic Cię nie rozpraszało. Zobacz jak ja emocjonalnie jestem pogubiony. Jak się trochę dłużej przegłodzisz to Ci się nic nie stanie. A może nawet wyjdziesz z tego silniejszy? W sensie, że wreszcie w całości zaakceptujesz to kim jesteś, bo i z tym masz problem.

    OdpowiedzUsuń