niedziela, 16 stycznia 2011

Dziś może coś zroumiecie

Dziś nie piszę nic wielkiego ani moich przemyśleń dziś niedziela odpoczywam :P Teraz chce się podzielić jedynie moim wierszem wiem że to grafomania całkowita. Nie mam talentu do pisania. Ale czasem pisze z potrzeby serca :) A ten wiersz może wyjaśni kilku osobą kim jestem naprawdę.

Dla R…

Poznałem Cię w to lato gdy było mi źle
Gdy mój świat w gruzy walił się!!!
Ty potrzebowałeś bardziej pomocy mej.
Żyło się ci na tym świecie gorzej niż mnie.

Okłamałem cię nie raz w świecie wirtualnym,
myślałem że nigdy nie spotkamy się w realnym.
Lecz ująłeś me serce!!! Sam nie wiem czym?
Zapragnąłem cie poznać!!! Przekonać się czy będziesz Tym!!!

Spotkaliśmy się!!! Wkradłeś się w tedy w moje serce całkowicie!!!
Wiedziałem że będę chciał spędzić z tobą życie.
Lecz Ty mówisz nie!!!  Nie czuje nic do ciebie.
Przyjaźni tak. Ale nigdy nie pokocham ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz