niedziela, 16 stycznia 2011

Cele do realizacji

Dziś zmienię trochę ton pisania. Może temu że byłem w tym drugim świecie i na pewien czas się tam przenoszę. No może 7 dni to krótko ale choć tyle. Trochę przebywanie tam mi pomogło i naładowałem się. Dążę do realizacji pewnych celów które sobie dawno temu postawiłem. I może mi się uda w końcu skończyć to co za czołem. :)

Ten tekst i ta piosenka daje mi siłę:

Cuda mogą się wydarzyć, jeśli w nie wierzysz
A nadzieje trudno zabić, chociaż jest krucha
Kto wie jakie cuda mogą się zdarzyć, jeśli w nie wierzysz
Jakie się wydarza, jeśli uwierzysz...
                                                    Whitney Houston - When you believe 




A co do dnia robak mnie jak zawsze olał po co się odezwał po 1 miesiącu nie wiem. Zawiodłem jedenastego ale nie dałem rady musi zrozumieć niestety nie zawsze mam czas :( nie znoszę nikogo zawodzić. Ale musiałem wracać do tego gorszego świata w którym mam maskę na sobie. Tyle przemyśleń na dziś.

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz