czwartek, 20 stycznia 2011

Katarsis

Po wczorajszej katarsis przyszło dzisiejsze oczyszczenie. Ale co powiedzieć jest mi lżej że nie ma mnie na portalach randkowych. I dawno powinienem to zrobić dawno zniknąć. Chyba samotności nie jest zła tak do końca. :)
"Za bardzo zależy ci na ludziach" tak masz racje Tymon. Taka prawda zależy mi a i tak zostaje sam. Sam jak palec. I może dobrze.
Jeszcze jedno Tymon twoja metoda działa tak opowiem wam o niej. Jak ci źle stań przed lustrem i mów na głos "Jestem zajebisty, jestem przystojny, wszystko mi w życiu wyjdzie wszystko będzie dobrze" tak grunt to takie myślenie.
Jedenasty dzięki za wczoraj :)

Motto na dziś: You're poison running through my veins
                                                                     Groove Coverage - Poison


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz